سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای حجاب...
 

آیت الله مکارم شیرازی: مسأله بی حجابی به جاهای رسوا و خطرناکی می‌رسد

حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی با انتقاد از سخن برخی برای اقناع کردن مردم برای حفظ حجاب و افزایش جمعیت گفت: کسانی که حرف از اقناع در جاهایی که مایل نیستند می‌زنند در واقع کلاه سر خود می‌گذارند؛ در تمام دنیا مصالح کشور زیر قانون رفته و قانون نیز اعتبار به ضمانت اجرایی دارد، قانون را نمی‌شود گفت هر فردی می‌خواهد انجام دهد.

****************

فاطمه رهبر مطرح کرد؛تداوم مظلومیت قانون عفاف و حجاب در دولت یازدهم نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از اجرایی نشدن قانون عفاف و حجاب در دولت قبلی و دولت فعلی، با اشاره به این‌که بسیاری از مسؤولان نمی‌دانند که درباره عفاف و حجاب قانون داریم، درحالی‌که این قانون 300 ماده دارد، گفت: قانون عفاف و حجاب 8 سال در دولت آقای احمدی نژاد زمین ماند اکنون هم همینطور.

****************

مدیر مرکز تحقیقات و طرح‏های کاربردی حجاب:روحانی با ظرافت از قانون حجاب و عفاف شانه خالی می‌کند.حجت‏ الاسلام ابراهیم ‏پور درباره تأثیر دولت‏ها بر روند بدحجابی در کشور به نقش دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: دولت جدید متأسفانه همان‏راه دولت قبلی را با ظرافت بیشتری طی می‏کند و دکتر روحانی با نفی این تکلیف از دوش دولت سعی در شانه خالی کردن در این زمینه مهم را دارد.

****************

مجتبی رحماندوست: درصددیم همه دستگاه های اجرایی ملزم به رعایت عفاف و حجاب شوند.  عضو کمسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه عملکرد شهرداری تهران در حوزه بانوان و عفاف و حجاب عملکرد خوبی بوده است، گفت: امیدوارم سایر نهادها و سازمانها نیز در حوزه عفاف و حجاب خوب عمل کنند.



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 93/5/6 توسط محب حضرت فاطمه سلام الله علیها
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}