سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای حجاب...
 

گدایی نگاه



نوشته شده در تاریخ جمعه 93/5/24 توسط محب حضرت فاطمه سلام الله علیها



نوشته شده در تاریخ جمعه 93/5/24 توسط محب حضرت فاطمه سلام الله علیها

 

توطئه نابخشودنی و جبران نشدنی

شما می توانید مجموعه پوسترهای نمایشگاهی حجاب و عفاف را

از سایت جامع فرهنگی مذهبی شهید آوینی(گالری عکس) دانلود نمایید.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 93/5/12 توسط محب حضرت فاطمه سلام الله علیها

امروز وقتی ولی امر مسلمین جهان، امام خامنه ای(مدظله)، در سخنانشان -در خطبه های نماز عید فطر- از راهپیمایان روز قدس یاد و تقدیر کردند، یک گروه را به طور خاص نام بردند؛" زنان و بانوان با حجاب، در زیر چادر، با کودکان در آغوش" - و به راستی خوش به سعادت این مادران که امروز نائب امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به طور ویژه از آنان یاد کردند-

 «روز قدس هم حقّاً و انصافاً روز بزرگى بود؛ در آن هواى گرم، مردم ما با دهان روزه، مردان، زنان، بخصوص زنان و بانوان با حجاب، در زیر چادر، با کودکان در آغوش، به این راهپیمایى آمدند. یک ملّت وقتى بخواهد زنده بودن خود را نشان بدهد، وقتى بخواهد همّت عمومى خود را که مخصوص یک عدّه‌ى خاص و یک گروه خاص نیست، بلکه مربوط به عموم ملّت است نشان بدهد، در یک چنین جاهایى نشان میدهد و ملّت عزیز ما بحمدالله‌ این را نشان داد. خداوند برکاتش را بر شما ملّت عزیز نازل کند و روزبه‌روز عزّت شما را، آبروى شما را، پیشرفت شما را بیشتر کند و به مسئولین کشور توفیق خدمت روزافزون به شما را عنایت کند.»

دیروز شاهد بودیم هنگام پخش این خبر در سیما به نقل از مقام معظم رهبری(مدظله) گفته شد که ایشان بویژه از مادرانی که با کودکانش به راهپیمایی آمده بودند، یاد کردند و کلمه حجاب و چادر را از این بخش از سخنانشان حذف کردند. تا کی قرار است مسئولین ما ارزش بودن حجاب و چادر را کتمان کرده و یا از آن نام نبرند. بماند که در اینجا اصلاً لازم نبوده از خودشان مایه بگذارند و شخصاً ارزش حجاب و چادر را مطرح کنند بلکه تنها باید امانتدار خوبی برای  انتقال صحبت های حضرت آقا به مردم می بودند که متأسفانه در این زمینه هم کوتاهی شده است. البته شاید ایشان به تصور خودشان اینگونه تشخیص داده اند که بهتر است این قسمت از بیانات رهبر فرزانه و عزیزمان حذف شود! که در این صورت هم فکر و عملکرد آنان خطاست؛ چرا که یقیناً مقام معظم رهبری(مدظله) از ایشان و یا دیگر مسئولینی که از معرفی ارزش و جایگاه واقعی حجاب ابا می کنند و یا حاضر نیستند ارزش بیشتری برای کسانی که مقید به ظاهر و باطن امور شرع با هم هستند قائل شوند، خیلی بیشتر و بهتر مصلحت مردم و جامعه اسلامی ما را می دانند. ایشان رشد و سعادت همه ی مردم را در پرتو تعالیم دین و پیروی از دستورات اسلام و به طور کلی نهادینه شدن سبک زندگی دینی خواستارند و اشاره کردنشان به مقوله حجاب و چادر حتماً از روی حکمت و مصلحت اندیشی بوده است.



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93/5/8 توسط محب حضرت فاطمه سلام الله علیها

آیت الله مکارم شیرازی: مسأله بی حجابی به جاهای رسوا و خطرناکی می‌رسد

حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی با انتقاد از سخن برخی برای اقناع کردن مردم برای حفظ حجاب و افزایش جمعیت گفت: کسانی که حرف از اقناع در جاهایی که مایل نیستند می‌زنند در واقع کلاه سر خود می‌گذارند؛ در تمام دنیا مصالح کشور زیر قانون رفته و قانون نیز اعتبار به ضمانت اجرایی دارد، قانون را نمی‌شود گفت هر فردی می‌خواهد انجام دهد.

****************

فاطمه رهبر مطرح کرد؛تداوم مظلومیت قانون عفاف و حجاب در دولت یازدهم نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از اجرایی نشدن قانون عفاف و حجاب در دولت قبلی و دولت فعلی، با اشاره به این‌که بسیاری از مسؤولان نمی‌دانند که درباره عفاف و حجاب قانون داریم، درحالی‌که این قانون 300 ماده دارد، گفت: قانون عفاف و حجاب 8 سال در دولت آقای احمدی نژاد زمین ماند اکنون هم همینطور.

****************

مدیر مرکز تحقیقات و طرح‏های کاربردی حجاب:روحانی با ظرافت از قانون حجاب و عفاف شانه خالی می‌کند.حجت‏ الاسلام ابراهیم ‏پور درباره تأثیر دولت‏ها بر روند بدحجابی در کشور به نقش دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: دولت جدید متأسفانه همان‏راه دولت قبلی را با ظرافت بیشتری طی می‏کند و دکتر روحانی با نفی این تکلیف از دوش دولت سعی در شانه خالی کردن در این زمینه مهم را دارد.

****************

مجتبی رحماندوست: درصددیم همه دستگاه های اجرایی ملزم به رعایت عفاف و حجاب شوند.  عضو کمسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه عملکرد شهرداری تهران در حوزه بانوان و عفاف و حجاب عملکرد خوبی بوده است، گفت: امیدوارم سایر نهادها و سازمانها نیز در حوزه عفاف و حجاب خوب عمل کنند.



نوشته شده در تاریخ دوشنبه 93/5/6 توسط محب حضرت فاطمه سلام الله علیها

امام خمینی (ره):

آنها که زن‌ها را می‌خواهند ملعبه‌ی مردان و ملعبه‌ی جوانان فاسد قرار بدهند، جنایتکارند. زنها نباید گول بخورند. زن گمان نکند این مقام زن است که بزک کرده بیرون برود، با سر باز و لخت؛ این مقام زن نیست، زن باید شجاع باشد، زن آدم‌ساز است، زن مربی انسان است.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 93/5/5 توسط محب حضرت فاطمه سلام الله علیها
طراح قالب : { معبرسایبری فندرسک}